Dai un ban...

Vorba unui proverb ''Dai un ban da sti ca tine'',de asta m-am comvins si eu astazi.Saptamana trecuta am primit in posta oferta cu produse de la PLUS.La un moment dat vad acolo un MP3 player cu pretul de 39.99 lei,24 luni garantie,card de memorie SD de 2 giga in fine.Mi-am zis da-l incolo maine ma duc sa-l iau si sincer am zis,daca ma tine 5-6 luni is multumit.Zis si facut,a 2 zi merg il iau ,imi bag cateva melodii pe el,a mers.Ziua urmatoare,am ascultat si la scoala nu a fost nimic.Seara ii cumpar baterii da nu a mers. Am zis ca e de la baterie,ca poate nu e buna.Pana azi-dimineata cand cumpar din nou baterii si nu a mai mers.Si asta a fost,am zis ca e ieftin si teapa... Asa ca mai bine dai mai mult si e mai de calitate! sau nu...

3 comentarii:

Anonim spunea...

vezi jane.. daca ascultai de mine

dar deh.. te-ai gandit si tu ca scutesti un ban

Silverst spunea...

mai greseste omu'

Anonim spunea...

pai asta sa fie o invatare de minte ;) Data viitoare te vei gandi inca odata