Profesorii clacheaza(1)

Nu mai inteleg profesorii astia!Astazi am plecat de la scoala de la ultimele 4 ore si am mers la dentist sa-mi trateze o masea.Si la romana(imi zise un coleg) ca m-a pus ABSENT NEMOTIVAT! Mai nou la unii dintre ei,daca chiulesti e absenta nemotivata,atentie CU ROSU. Am trait sa o mai aud si p'asta... abia astept sa ma intanlesc cu profa,maine la ora sa ma lamureasca si cred ca o sa-i spun vreo doua. Cum sa te puna nemotivat? dalea mai rar... maine ii bag scutirea in ochii si sa vad ce mai zice... E prea mare democratia la unii profesori,abuzeaza de faptul ca pot sa te taxeze in catalog.Ma pish pe el catalog,pana la urma nu ii vorba de absenta,ci de faptul ca se cred oarecum superiori,stapani pe noi! Pai nu-i asa frate!
Mai e o chestie,daca tu vrei sa chiulesti e treaba ta,iti pune absenta si gata da nu nemotivata...ca doar nu am facut nimic iesit din comun.Nush,eu unul m-am cam saturat...si cred ca dupa politai si parlamentari,profesorii o sa devina persoanele non-grate in ROMANIA!
M-am gandit sa fac un sondaj despre profesorii...
Voi ce credeti?

5 comentarii:

Anonim spunea...

mda, ai dreptate ma

Anonim spunea...

intr-adevar se cred prea smecheri dai in plm

Anonim spunea...

in ziua de azi trebe sa-ti vezi de treaba ta si sa-i lasi in amarul lor ..

Silverst spunea...

nu trebe sa-i lasi in pace ca daca-i lasi te iau de prost...

Anonim spunea...

pai da... fi rau jane.. sti doar :D