Limbaj....

Astazi merg intr-un magazin alimentar.In fata mea era o doamna,care astepta de la domnisoara de la casa de marcat sa-i faca totalul de plata la ceea ce-si cumparase.Da' o grea incercare pentru domnisoara de la casa sa-i faca totalul,pentru ca doamna vroia sa plateasca cu tichete de masa,iar dom'soara se incurcase de tot... la un momentdat reactia ei a fost:
-O bagami-as...
Dupa care zice catre doamna care astepta:
-Imi cer scuze,da nu m-am putut abtine!
-Nu-i nimic(zice doamna),cu o privire usor mirata.
Intr-un final reuseste sa-i faca totalul de plata,(dar asta dupa vreo 5-6 minute).
Chestia cea mai naspha mi s-a parut limbajul ei.Acum ma intreb eu care a fost cauza ?:oboseala sau mai degraba pregatirea ei in ceea ce priveste calculele matematice si vocabularul

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu optez pentru oboseala si poate alte motive, cel putin personale. Nu s-a concentrat, s-a pierdut si a mers pe alt fir...a luat-o valul.:))
Dar oboseala este motivul in cele mai multe cazuri..si nu o spun ca sa ma aflu in treaba. Mama mea este vanzatoare, tot la un magazin alimentar si stiu ce si cum se petrec lucrurile intr-un magazin. :)
deci oboseala "rulzz" =)

Silverst spunea...

Se poate sa ai dreptate!

Silverst spunea...

Se poate sa ai dreptate!

Anonim spunea...

nu poti stii, dar pt ca are calc langa ea, e posibil sa fie oboseala