Profesorii clacheaza(2)

Dupa ce in prima parte despre profesorii din v-am spus ca profa de romana m-a pus absent nemotivat CU ROSU...,in fine,astazi la ora de geografie,intra profu' ca de obicei cu ditamai harta dupa el,se aseaza la catedra sa faca prezenta.Si la cat de destept e,a incurcat catalogul nostru cu al altei clase.Neavand pe ce sa treaca absentii a cerut prin clasa sa rupa cineva o foaie ca sa-i scrie pe cei absenti.
Zic eu:
-Da nu mai rupeti foi din caiete ca-s scumpe si va cearta parintii!
Profu':
-Ridicate in piciore!
(eu)-Pai ce am facut?
(profu')-Ai jignit inteligenta clasei!pentru ca colegii tai vin la scoala si tu vrei sa-i scapi de absente pe chiulangii?
-Ai un punct scazut la purtare!
(eu)-De ce?
(profu')-Pentru ce ai zis!
(eu)-Dapai am zis sa nu rupa foaie! ce am zis iesit din comun?
Nu am mai continuat dialogul cu el ca imi raceam gura degeaba.Au incercat si colegii mei sa-i explice ca e saptamana mare si ca trebuie sa fim mai buni,sa iertam...dar degeaba.
Ma intreb eu: chiar merit un punct scazut la purtare?doar pentru ce am zis?
Eu unul m-am m-am cam saturat de tot ceea ce este legat de profesori si nu stiu pe viitor unde se va ajunge cu aceste fenomene numite profesori! nu ma mai mir cand vad profesori loviti de elevi de cele mai multe ori cred ca au dreptate,(bine sunt si cazuri in care nu au dreptate)
Cred ca e prea mare democratia printre unii dintre ei!
Voi ce credeti?

4 comentarii:

Anonim spunea...

am votat in poll: abuzeaza de faptul ca sunt profesori. Si chiar asa este!Profesorii din ziua de azi nu au auzit de dreptul la opinie. In cazul tau chiar nu vad de ce tiar scade nota la purtare asa ca stai linistit!

Anonim spunea...

Eu cred ca-i dateam si o palma..prea nesimtit. Pentru ce?

Silverst spunea...

asta-mi mai lipsea,cred ca ma siexmatricula direct!

Anonim spunea...

is ca pula profesorii din ziua de azi dai in banana